Brightfox neemt je bij de hand en leidt je stap voor stap door het Salesforce-landschap. Zo verlichten ze jouw pad naar succes. Deze aanpak komt tot uiting in de nieuwe visuele identiteit, die wij voor hen hebben ontwikkeld.
De groei naar een volwassen merk
Brightfox is al meer dan 15 jaar een toegewijde Salesforce expert en sinds 2009 officieel Salesforce Partner. Met vestigingen in Nederland en België en een team van 80 Salesforce Experts is Brightfox uitgegroeid tot een betrouwbare partner voor de lange termijn.
Wij verlichten jouw pad naar succes
Dat is de filosofie van Brightfox. In samenwerking met merkstrateeg Gijs van den Boom is deze filosofie omgezet naar een merkidentiteit. Blindspot ontwikkelde een logo en beeldtaal waarmee Brightfox zich ontpopt van anonieme tech club naar club van gepassioneerde mensen.
De poolster geeft je richting
Het nieuwe beelmerk van Brightfox is geïnspireerd op de poolster. De meest heldere ster aan de hemel, die je duidelijkheid en richting geeft. De kleuren oranje-rood en blauw-paars staan symbool voor kracht en kennis. De onderscheidende beeldtaal, opgebouwd uit stevige vlakken en ronde vormen geeft de visuele identiteit een onderscheidend vermogen. De vormen zijn gebaseerd op de kapitale letter B. Op het moment dat de letter B wordt gespiegeld en tegen een andere letter B wordt geplaatst ontstaat het beeldmerk uit de restvorm (zie de afbeelding hieronder).
Krachtige lichtinval
Fotografie en video hebben een belangrijk rol binnen de visuele identiteit. Kenmerkend is het gebruik van natuurlijk licht. De krachtige lichtinval komt terug in alle beelden, een beeldconcept dat gebaseerd is op de bedrijfsfilosofie. De experts van Brightfox worden afgebeeld en geven je het vertrouwen dat ze hebben in zichzelf en in jou. Zij zijn de experts die je verlichten in jouw pad naar succes.